Varzesh3.com ورزش سه

ابزار نظرسنجی

نظرسنجی
شایعات نقل و انتقالات اروپا

جدیدترین های دنیای فوتبال

جدیدترین عکس ها ویدیو ها واخبار ورزشی فوتبال

شایعات نقل و انتقالات اروپا

asal-njr
جدیدترین های دنیای فوتبال جدیدترین عکس ها ویدیو ها واخبار ورزشی فوتبال

شایعات نقل و انتقالات اروپا

1.لیگ برتر جزیره                                                  

سیتیزن های منچستر که فصل خوبی را سپری  می کنند  در پی خرید دروازبان موفق این فصل سامپدوریه سرجیو رومرو ارژانتینی  و کوکه و ماریو مانزوکیچ هستند,همچنین لیورپولی هابا عملکرد ضعیفی که در این فصل داشتند به دنبال خرید راجا ناین گولانابیوت,سیدو براهینو و جکسون مارتینز هستند.

چلسی هم رسما اعلام کرده است که هیچ بازیکنی را در بازار نقل و انتقالات به خدمت نمیگیرد.ارسنالی هاهم در پی خرید اشنایدر لین هافبک فرانسوی ساوسهمپتون هستند. اما منچستر یونایتد تیم پر خرج بازار نقل و انتقالاتی خواهد بود.زیرا انها به دنبال خریدارتورویدال, کوین استروتمن, مت هوملز ,دیگو گودین, پوگبا و کوکه هستند.

2.لالیگا:                                    

رئال مادرید به دلیل مسدومیت خامس رودریگز انتظار میرود که لوکاس سیلوا پدیده برزیلی کروز یورو را به خدمت بگیرد.در این بین بارسلونا مهم ترین رقیب مادریدازخرید بازیکن محروم است. اتلتیکو مادرید هم که در تابستان با رفتن سه ستاره اصلی به نظر می رسد قدرت فصل گذشته را ندارد,به دنبال خرید فرناندو تورس بازیکن سابق خود است.

3.سری آ ایتالیا:

رم و یوونتوس که رقبای اصلی یکدیگر دراین فصل هستند گذینه مشترکی به نام شکیری را در نظر دارند. همچنین یوونتوسی ها مونتویا هافبک ناراضی بارسلونا را مد نظر دارد.رمی ها هم سعی خواهند کرد که به علاوه شکیری, جکسون مارتینز و لوکاس پودولسکی را به خدمت بگیرند.میلان هم چرچی را مد نظر دارد.اما در این بین اینتر و مانچینی با در نظر داشتن ایوان پریسیچ,لوکاس پودولسکی, جان اوبی میکل, ماتیا ناستاسیچ و استبان جوتیچ تمام نگاه هارا به خود خیره کردند.

4.بوندسلیگا:

 بایرنی ها بوسکتس و اودگارد پدیده این روز های فوتبال را مد نظر دارند و دورتموند هم با توجه به بحرانی که دارد در پی پیداکردن جایگزینی برای ایمو بیله و رویس هستند.

5.لیگ1:

مارسی ها با مربی سرشناس خود در این فصل فوقالعاده بوده اندو به نظر می رسد تغییری را در تیم خود اعمال نکند.اما پاریسی ها که تابستانی نا امید کننده را پشت سر گذاشتند و در نیم فصل اول لیگ هم به مقام دومی بسنده کردو از همه مهم تر باید در لیگ قهرمانان با چلسی رو به رو شوند در پی تقویت هر چه بیشتر خوذ هستند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

.: Weblog Themes By SlideTheme :.